Watermanstraat 41
5015 TG, Tilburg
Openingstijden
- Maandag 8:00-17:30
- Dinsdag 8:00-17:30
- Woensdag 8:00-17:30
- Donderdag 8:00-17:30
- Vrijdag 8:00-17:30
- Zaterdag Gesloten
- Zondag Gesloten
Dé schadehersteller van Tilburg
ASN Autoschade Schellekens Tilburg is dé schadeherstelhersteller van Tilburg. Kleine en grote schades worden door de vakmensen van ASN Autoschade Schellekens Tilburg vakkundig, en met de beste kwaliteit, hersteld.
Familiebedrijf
ASN Autoschade Schellekens Tilburg is een echt familiebedrijf en heeft al meer dan 18 jaar evaring in het herstellen van schades.
Universeel bedrijf
Bij ASN Autoschade Schellekens Tilburg kunt u met elk automerk terecht voor schades aan uw personenauto, brommer, brommobiel, motor en zelfs met uw oldtimer.
Openingstijden
Bij ASN Autoschade Schellekens Tilburg staat de klanttevredenheid centraal. Zij begrijpen dat de klant drukker en drukker wordt. Daarom bieden zij zeer ruime openingstijden aan aan de klant.
Vervangend vervoer service
Gedurende de duur van de reparatie kunt u gebruik maken van een vervangend vervoer auto van ASN Autoschade Schellekens Tilburg zodat u mobiel blijft. Als u in plaats van de vervangend vervoer service liever gebruik maakt van de haal- en brengservice, dan kan dat natuurlijk ook. Medewerkers van ASN Autoschade Schellekens Tilburg komen uw auto voor reparatie dan bij u ophalen en leveren de auto na reparatie weer netjes bij u af. De afspraken met uw verzekerings- of leasemaatschappij bepalen meestal onder welke voorwaarden u gedurende de duur van de reparatie gebruik kunt maken van het vervangend vervoer aanbod of de haal- en brengservice. In veel gevallen is dit zelfs gratis. ASN Autoschade Schellekens Tilburg verzorgt de haal- en brengservice in de volgende plaatsen rondom Tilburg:
Berkel-Enschot, Heukelom, Oisterwijk en Udenhout.
Bekijk het schadeproces
Klikt u hier om uitleg te krijgen over het schadeproces.
ASN Autoschade Schellekens Tilburg
Schadeproces:
Schade aan uw auto is erg vervelend, dat begrijpen wij. Ons doel is om uw auto zo snel mogelijk weer in perfecte staat te herstellen en u hierbij zoveel mogelijk te ontzorgen. Wij zullen u uitleggen hoe het schadeherstelproces in zijn werk gaat.
Beoordeling van de schade aan uw auto:
Allereerst vindt er een intake plaats. U kunt via de website – door het invullen van het afsprakenformulier – of telefonisch een afspraak maken bij een ASN Autoschade vestiging naar keuze voor een intake. Maar, u kunt binnen de openingstijden ook langsrijden bij een ASN Autoschade vestiging, u wordt dan direct geholpen. Een intake duurt meestal niet langer dan 20 minuten. Wanneer u online een intakeafspraak plant, kunt u maximaal drie foto's meesturen van de schade. Dit mag, maar is niet verplicht. Tijdens de intakeafspraak wordt de schade aan uw auto opgenomen en wordt er een calculatie gemaakt (een eerste begroting van de kosten van de zichtbare schades). Vervolgens wordt de auto in zijn geheel geïnspecteerd, om te kijken of er nog andere schades of beschadigingen zijn. Hierna worden uw persoonlijke wensen besproken en zal er onder meer aan u gevraagd worden of u behoefte hebt aan vervangend vervoer of misschien gebruik wilt maken van de haal- en brengservice. Uw contactgegevens worden genoteerd, en er wordt duidelijk afgestemd wie de betalende partij is. Wordt het schadeherstel vergoed vanuit uw verzekering, wordt u gestuurd vanuit de leasemaatschappij of betaalt u zelf de kosten van de reparatie. Alles wordt vastgelegd en wij leggen u uit hoe de auto gaat worden hersteld. In overleg met u wordt bepaald wanneer het schadeherstel gaat plaatsvinden.
Auto brengen voor de reparatie:
U brengt uw auto op de afgesproken tijd bij de betreffende ASN Autoschade vestiging. Een medewerker van de vestiging loopt samen met u de eerder gemaakte afspraken nog een keer na. Denkt u er aan om al uw spullen, die u mogelijk nodig hebt, uit de auto te halen. Het kan zijn dat u een aantal documenten dient te ondertekenen:
- Akte van cessie (toestemming rechtstreekse financiële afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij, dit geldt alleen als u uw schade laat herstellen via de verzekeringsmaatschappij)
- Ontvangstbewijs vervangend vervoer
- Akkoord voor de reparatieopdracht
Herstel:
Het herstel aan uw auto gaat nu beginnen. Het interieur van de auto wordt altijd beschermd. De auto wordt altijd gecontroleerd op eventuele storingen. Tijdens het herstelproces wordt de complete schade vastgesteld, en wordt er tevens aandacht besteed aan verborgen schades welke eerder niet zichtbaar waren. Het gehele schadeherstelproces wordt door middel van foto's vastgelegd.
Nadat de schades zijn hersteld worden de niet te herstellen onderdelen vernieuwd. De auto wordt opnieuw gecontroleerd op storingen en de auto krijgt een kwaliteitscontrole. Zowel de binnen- als de buitenkant van de auto wordt gereinigd. Vervolgens wordt er contact met u opgenomen en kunt u de auto ophalen.
Auto ophalen:
Wanneer u gebruik hebt gemaakt van vervangend vervoer, levert u de vervangende auto netjes en met een volle tank weer in. Samen met u wordt de herstelde auto bekeken en wordt u uitgelegd wat er hersteld is. U ontvangt van de medewerker van de vestiging een BOVAG-garantiebewijs, dat vier jaar geldig is. Daarna kunt u weer veilig op pad. Het kan zijn dat u van de vestiging een klanttevredenheidsonderzoek ontvangt. Wij stellen het zeer op prijs als u deze invult. Indien uw schade wordt betaald door de verzekering- of leasemaatschappij wordt de financiële afhandeling geregeld met deze maatschappijen. Het levert u geen extra werkzaamheden op. Bij ophalen van de auto verzoeken wij u het ingehouden eigen risico te voldoen via pin of contant.