Edisonstraat 11
2691 GT, 's-Gravenzande
Openingstijden
- Maandag 8:00-17:30
- Dinsdag 8:00-17:30
- Woensdag 8:00-17:30
- Donderdag 8:00-17:30
- Vrijdag 8:00-17:30
- Zaterdag Gesloten
- Zondag Gesloten
Een deuk, kras of andere autoschade in Westland?
Dat is al vervelend genoeg! Gelukkig kunt u bij de experts van ASN Autoschade SchadePartners Westland te ‘s Gravenzande terecht voor betrouwbare hulp en uitstekende service. Hun vakkennis en ervaring staan garant voor perfect autoschadeherstel. Zij bieden uitgebreide en snelle service, zoals vervangend vervoer en haal- en brengservice. Hun motto: de klant ontzorgen door alles uit handen te nemen. Zij gaan in alles voor kwaliteit, vakmanschap en service!
Specialismen van ASN Autoschade SchadePartners Westland
ASN Autoschade SchadePartners Westland is specialist in het herstellen van kleine en grote schades aan auto’s, bedrijfswagens, trucks, campers en caravans. Ook voor schadeherstel van tweewielers zoals motorfietsen, bromfietsen en (motor)scooters kunt u bij ze terecht.
Aanvullende diensten zijn:
* Restauratie van uw oldtimer
* (Preventief) onderhoud aan campers/caravans/aanhangers
* Veiligheidsinspecties
* Ruitenreparatie & -vervanging
* Inbouw parkeersensoren e.d.
De spuitcabines van ASN Autoschade SchadePartners Westland zijn uitstekend geschikt voor het in kleur spuiten van andere producten en voorwerpen, van keukenblok tot kinderfiets.
Kwaliteit leveren en rekening houden met het milieu
Duurzaam ondernemen is een belangrijk thema bij ASN Autoschade SchadePartners Westland. Zij respecteren natuur en milieu en werken met duurzame materialen. De gehele werkwijze voldoet aan de eisen van Stichting Duurzaam Repareren.
De professionele spuitcabines bij ASN Autoschade SchadePartners Westland voldoen aan alle eisen op het gebied van kwaliteit, ARBO en milieu. En de deskundige spuiters hebben veel ervaring met tal van lakproducten, waaronder hoogwaardige watergedragen lakken en speciale lakken.
Vervangend vervoer service
Gedurende de duur van de reparatie kunt u gebruik maken van een vervangend vervoer auto van ASN Autoschade SchadePartners Westland zodat u mobiel blijft. Als u in plaats van de vervangend vervoer service liever gebruik maakt van de haal- en brengservice, dan kan dat natuurlijk ook. Medewerkers van ASN Autoschade SchadePartners Westland komen uw auto voor reparatie dan bij u ophalen en leveren de auto na reparatie weer netjes bij u af. De afspraken met uw verzekerings- of leasemaatschappij bepalen meestal onder welke voorwaarden u gedurende de duur van de reparatie gebruik kunt maken van het vervangend vervoer aanbod of de haal- en brengservice. In veel gevallen is dit zelfs gratis. ASN Autoschade SchadePartners Westland verzorgt de haal- en brengservice in de volgende plaatsen rondom 's-Gravenzande:
De Lier, Hoek van Holland, Honselersdijk, Maasdijk, Maasland, Maassluis, Monster, Naaldwijk, Poeldijk en Ter Heijde.
Bekijk het schadeproces
Klikt u hier om uitleg te krijgen over het schadeproces.
ASN Autoschade SchadePartners Westland
Schadeproces:
Schade aan uw auto is erg vervelend, dat begrijpen wij. Ons doel is om uw auto zo snel mogelijk weer in perfecte staat te herstellen en u hierbij zoveel mogelijk te ontzorgen. Wij zullen u uitleggen hoe het schadeherstelproces in zijn werk gaat.
Beoordeling van de schade aan uw auto:
Allereerst vindt er een intake plaats. U kunt via de website – door het invullen van het afsprakenformulier – of telefonisch een afspraak maken bij een ASN Autoschade vestiging naar keuze voor een intake. Maar, u kunt binnen de openingstijden ook langsrijden bij een ASN Autoschade vestiging, u wordt dan direct geholpen. Een intake duurt meestal niet langer dan 20 minuten. Wanneer u online een intakeafspraak plant, kunt u maximaal drie foto's meesturen van de schade. Dit mag, maar is niet verplicht. Tijdens de intakeafspraak wordt de schade aan uw auto opgenomen en wordt er een calculatie gemaakt (een eerste begroting van de kosten van de zichtbare schades). Vervolgens wordt de auto in zijn geheel geïnspecteerd, om te kijken of er nog andere schades of beschadigingen zijn. Hierna worden uw persoonlijke wensen besproken en zal er onder meer aan u gevraagd worden of u behoefte hebt aan vervangend vervoer of misschien gebruik wilt maken van de haal- en brengservice. Uw contactgegevens worden genoteerd, en er wordt duidelijk afgestemd wie de betalende partij is. Wordt het schadeherstel vergoed vanuit uw verzekering, wordt u gestuurd vanuit de leasemaatschappij of betaalt u zelf de kosten van de reparatie. Alles wordt vastgelegd en wij leggen u uit hoe de auto gaat worden hersteld. In overleg met u wordt bepaald wanneer het schadeherstel gaat plaatsvinden.
Auto brengen voor de reparatie:
U brengt uw auto op de afgesproken tijd bij de betreffende ASN Autoschade vestiging. Een medewerker van de vestiging loopt samen met u de eerder gemaakte afspraken nog een keer na. Denkt u er aan om al uw spullen, die u mogelijk nodig hebt, uit de auto te halen. Het kan zijn dat u een aantal documenten dient te ondertekenen:
- Akte van cessie (toestemming rechtstreekse financiële afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij, dit geldt alleen als u uw schade laat herstellen via de verzekeringsmaatschappij)
- Ontvangstbewijs vervangend vervoer
- Akkoord voor de reparatieopdracht
Herstel:
Het herstel aan uw auto gaat nu beginnen. Het interieur van de auto wordt altijd beschermd. De auto wordt altijd gecontroleerd op eventuele storingen. Tijdens het herstelproces wordt de complete schade vastgesteld, en wordt er tevens aandacht besteed aan verborgen schades welke eerder niet zichtbaar waren. Het gehele schadeherstelproces wordt door middel van foto's vastgelegd.
Nadat de schades zijn hersteld worden de niet te herstellen onderdelen vernieuwd. De auto wordt opnieuw gecontroleerd op storingen en de auto krijgt een kwaliteitscontrole. Zowel de binnen- als de buitenkant van de auto wordt gereinigd. Vervolgens wordt er contact met u opgenomen en kunt u de auto ophalen.
Auto ophalen:
Wanneer u gebruik hebt gemaakt van vervangend vervoer, levert u de vervangende auto netjes en met een volle tank weer in. Samen met u wordt de herstelde auto bekeken en wordt u uitgelegd wat er hersteld is. U ontvangt van de medewerker van de vestiging een BOVAG-garantiebewijs, dat vier jaar geldig is. Daarna kunt u weer veilig op pad. Het kan zijn dat u van de vestiging een klanttevredenheidsonderzoek ontvangt. Wij stellen het zeer op prijs als u deze invult. Indien uw schade wordt betaald door de verzekering- of leasemaatschappij wordt de financiële afhandeling geregeld met deze maatschappijen. Het levert u geen extra werkzaamheden op. Bij ophalen van de auto verzoeken wij u het ingehouden eigen risico te voldoen via pin of contant.